Ketika berhadapan dengan persoalan penyelesaian penyimpanan foto terbaik, pemacu luaran atau simpanan atas talian sering menjadi pilihan orang ramai. Walau bagaimanapun, kedua-dua penyelesaian ini mempunyai kelemahan dengan pemacu luaran yang kekurangan capaian jarak jauh dan simpanan atas talian dengan ruang simpanan terhad dan bayaran berulang ketika pengguna kehabisan ruang. Bagi mereka yang mencari penyelesaian penyimpanan foto alternatif, mereka mungkin melihat Penyimpanan Terpasang Rangkaian (NAS) daripada penyimpanan atas talian dan cakera keras luaran kerana kelebihannya seperti privasi data, kos sekali sahaja, ekosistem sandaran, kapasiti penyimpanan dan akses masa nyata.

Apa Itu Synology NAS?

Penyimpanan Terpasang Rangkaian (NAS) adalah peranti storan pintar yang disambungkan ke rangkaian rumah atau pejabat anda. Anda boleh menyimpan semua fail keluarga dan rakan anda di NAS, dari dokumen penting hingga koleksi gambar, muzik dan video memori keluarga anda. Dengan menggunakan pelayan web mudah alih atau aplikasi mudah alih, anda dapat mengakses fail dan menggunakan pelbagai perkhidmatan yang disediakan oleh NAS melalui Internet.

Synology NAS, yang didukung oleh sistem operasi DiskStation Manager (DSM), memiliki aplikasi percuma bagi pengguna untuk membuat sandaran foto, muzik dan video mereka di seluruh telefon bimbit, PC dan komputer riba. Selain daripada sandaran, Synology NAS juga boleh menjadi penyimpanan yang selamat dengan semua data anda dilindungi oleh jenis RAID dan pemilikan data penuh.

Sesuai Untuk Pengguna NAS Baru Yang Mencari Alternatif Storan

Dilengkapi dengan pelbagai jenis NAS yang direka khas untuk memenuhi keperluan pengguna, Synology 2-bay NAS menjadi pilihan NAS yang paling digemari bagi orang yang ingin memulakan perjalanan NAS mereka. Synology DS220j adalah NAS tahap permulaan yang sempurna untuk membina pelayan awan peribadi untuk menyimpan dan berkongsi foto, video dan dokumen.

NAS permulaan 2-bay sangat sesuai untuk pengguna NAS baru

Bagi pengguna yang baru menceburi NAS, mereka boleh memilih Synology DS220+ yang menggunakan CPU Intel® Celeron® J4025 dwi-teras yang menawarkan gabungan daya pemprosesan dan kemampuan canggih yang ideal. Pemproses 2 teras meningkatkan pengindeksan foto, masa tindak balas pangkalan data, dan kecekapan tindak balas PHP web, membolehkan pengguna mengkategorikan memori foto dengan mudah, menguruskan fail dengan lancar di seluruh komputer dan peranti mudah alih, dan menikmati aplikasi web yang cepat.

Pengurusan Foto & Sandaran Yang Komprehensif

Synology NAS dapat dilihat sebagai penyelesaian pengurusan foto semua dalam satu. Pengguna tidak perlu lagi berhati-hati dengan vendor simpanan atas talian yang mula mengenakan bayaran langganan tambahan sehingga foto atau data perlu dipindahkan ke tempat lain dan pengguna juga tidak perlu risau tentang masalah pengurusan foto seperti kehilangan data, foto yang tersebar dan bayaran berulang yang signifikasinya akan nampak dalam jangka masa panjang.

Pengurusan foto berpusat pada Synology NAS

Sandaran Automatik Untuk Melindungi Foto Keluarga & Semua Fail

Kemalangan data, seperti kegagalan cakera keras luaran atau kerosakan telefon bimbit, berlaku dari semasa ke semasa. Hampir mustahil untuk mengembalikan foto keluarga & yang tersayang atau fail kerja penting sekiranya data tidak disandarkan. Synology NAS sangat sesuai untuk melindungi data anda di seluruh telefon bimbit, PC dan storan atas talian. Selepas persediaan tugas penyegerakan dan sandaran buat kali pertama, data anda akan diselaraskan dan disandarkan secara automatik ke Synology NAS sehingga anda dan keluarga anda dapat membuat sandaran semua foto dan video yang disimpan di telefon bimbit yang berbeza ke dalam satu storan berpusat.

Dengan semua ciri yang dinyatakan di atas, Synology NAS kini telah mencipta OS mereka menjadi sangat intuitif dan mudah digunakan; seperti mengendalikan PC, sudah tiba masanya untuk mengucapkan selamat tinggal kepada janji palsu storan percuma dan membina storan awan anda sendiri dengan NAS!

Ketahui lebih lanjut mengenai bagaimana NAS boleh menjadi alternatif foto yang ideal untuk anda, dan berpeluang untuk memenangi NAS SECARA PERCUMA!

Klik pautan disini : Tinjauan Synology NAS

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments