Iklan Newspaper Top
Reka Bentuk Langsing, Set Ciri Moden, dan Fungsi Prestasi Tinggi adalah Ciri Utama Papan Kekunci Permainan Siri 500 yang Baharu

KUALA LUMPUR, Malaysia, 19 Julai 2024. Hari ini, Logitech G, sebuah jenama Logitech (SIX: LOGN) (NASDAQ: LOGI) dan peneraju inovasi teknologi dan peralatan permainan, mengumumkan Papan Kekunci Permainan Tanpa Wayar G515 LIGHTSPEED TKL, sebuah papan kekunci yang menawarkan teknologi canggih dan ciri-ciri berprestasi tinggi dalam reka bentuk moden berprofil rendah.

Iklan Google

Papan kekunci berprofil rendah memberikan penampilan yang lebih bersih dan menarik serta memberikan pengalaman menaip berprestasi tinggi. G515 membolehkan pengalaman menaip yang lebih cekap dan selesa dengan menggabungkan suis berprofil rendah dengan reka bentuk yang lebih nipis.

“Dengan papan kekunci permainan G915 yang ikonik, Logitech G telah menghasilkan papan kekunci berprofil rendah pertama seumpamanya yang terkenal dengan kualiti luar biasa, prestasi terbaik, dan ciri-ciri reka bentuk premium. Dengan reka bentuk berprofil rendah G515, kami telah menolak sempadan lebih jauh lagi,” kata Arnaud Perret-Gentil, Ketua PC Gaming, Logitech G. “Dengan G515, kami telah mengekalkan reka bentuk langsing sambil memasukkan inovasi teknologi terbaru kami, seperti LIGHTSPEED, LIGHTSYNC, dan KEYCONTROL, untuk memberikan pengalaman papan kekunci permainan yang canggih dan berprestasi tinggi kepada para pemain.”

Iklan Newspaper Inline

Dengan ketinggian hanya 22 mm, G515 adalah langsing dan menghapuskan keperluan untuk tempat rehat pergelangan tangan, memastikan sesi permainan yang menyeronokkan. G515 dilengkapi dengan suis berprofil rendah yang diaktifkan dengan jarak minimum — hanya 1.3mm — dan jarak perjalanan keseluruhan 3.2mm, lebih pendek daripada suis tradisional. Ini membolehkan pemain mempercepatkan tindakan per minit.

Iklan Google

Selain itu, G515 telah dibina dengan lapisan busa peredam bunyi, suis yang telah dilincirkan, penstabil bersepadu, dan kekunci PBT premium untuk memastikan keselesaan optimum; pemain akan mendapat rasa yang lebih lancar semasa menaip, dengan bunyi yang kurang kasar dan lebih halus.

Papan kekunci G515 juga hadir dengan teknologi KEYCONTROL Logitech G yang baru diumumkan, menawarkan keupayaan penyesuaian kepada pemain jauh melebihi apa yang diberikan oleh papan kekunci standard. Setiap kekunci boleh melaksanakan sehingga 15 tindakan berbeza, membolehkan pemain menyesuaikan papan kekunci mereka melalui makro, isyarat audio, kesan pencahayaan, dan banyak lagi. KEYCONTROL termasuk lapisan dan pengubah seperti G SHIFT, yang meningkatkan kemungkinan penyesuaian, dengan susun atur kekunci keseluruhan boleh ditukar dengan menekan satu butang. Dengan KEYCONTROL, G515 membolehkan penyesuaian, penalaan, dan kawalan yang belum pernah ada sebelum ini.

Ciri-ciri tambahan dalam Papan Kekunci Permainan Tanpa Wayar Berprofil Rendah G515 LIGHTSPEED TKL termasuk:

  • Sambungan Tanpa Wayar LIGHTSPEED 2:1 yang Mudah: Pemain boleh menyambungkan tetikus permainan mereka, seperti G502 X PLUS, melalui dongle LIGHTSPEED G515, membebaskan satu lagi port USB.
  • Terangi Desktop Anda dengan pencahayaan RGB LIGHTSYNC: Pemain boleh mengakses ~16.8 juta warna untuk menyesuaikan pengalaman mereka dan menyambungkan semua peralatan Logitech G mereka dengan G HUB.
  • Sambungan Tiga Mod Serba Boleh membolehkan pemain memilih antara tanpa wayar LIGHTSPEED, Bluetooth®, dan mod data berwayar USB-C.
  • Terus Bermain dengan sehingga 36 jam permainan berterusan tanpa gangguan.

Harga dan Ketersediaan

Tersedia dalam warna Hitam dan Putih, Papan Kekunci Permainan Tanpa Wayar Logitech G515 LIGHTSPEED TKL kini boleh didapati di kedai-kedai runcit, kedai rasmi Lazada, dan kedai rasmi Shopee dengan harga runcit yang disyorkan RM669 untuk edisi tanpa wayar dan edisi berwayar akan datang kemudian tahun ini. Untuk maklumat lanjut, sila lawati LogitechG.com.

Iklan Google
Iklan Bottom

MENINGGALKAN SUATU JAWAPAN

Sila masukkan komen anda!
Sila masukkan nama anda di sini