Forum Silent Hackers Kembali Beroperasi

Forum Silent Hackers Security Group (SH) kini kembali beroperasi setelah begitu lama tidak dibuka kepada pengguna/forumer. Cuma kini dengan pembinaan pengkalan data yang baru, para pengguna yang lama perlu mendaftar semula.

SH kembali dengan tampilan reka bentuk antaramuka yang baharu, sekaligus menafikan sepenuhnya dakwaan forum SH digodam, diubah tampilan (Defaced) mahupun ditutup. Ketika ia dalam peringkat pembinaan semula dahulu, blog OMG! Hackers? (Yang dahulunya dikenali sebagai My Hackers Are Here) diberi penghormatan untuk menjadi ‘muka depan’ bagi forum tersebut.

Kini anda sudah boleh mendaftar, dan terus membuat post anda yang pertama. Jangan lupa kemaskini profil serta avatar, dan buat post-post yang berguna di sana.

Anda boleh memasuk forum SH di pautan ini : Forum Silent Hackers Security Group

Bagi mereka yang masih meminati E-Book Penjelajahan Astral (Astral Projection) yang ditulis oleh Mr.Hac, anda boleh dapatkannya DI SINI.

Ia dijual pada harga RM20 dengan jumlah muka surat sebanyak 133. Nak nego? Boleh. Sila lakukan pada ruangan Hubungi Admin.

Jangan lupa juga untuk melawati blog Laga World, sebuah blog nukilan Mr.Hac akan pengalaman memelihara ikan laga. Kita jumpa lagi pada entri seterusnya.

Arya Putra
Arya Putrahttps://omghackers.com/
A regular tech blogger who have passions for cats. I will not put my trust on anybody who hated them, doesn't matter if they are my friends or family. I have a dream where I am the owner of a Cat Cafe. Help me achieve it by hiring me as your reviewer. For any review inquiries, you can contact me at [email protected]

Artikel Terkini

spot_imgspot_img

Artikel Berkaitan

spot_imgspot_img